Mostní závěry s jednoduchým těsněním spáry

D80

Mostní závěr D80

Výška vozovky v místě závěru 70 mm nebo 110 mm.

Jednoprofilový mostní závěr skládající se z krajových profilů a jediného těsnícího profilu, který nepřenáší pohyblivé zatížení.

Mostní závěr D80 K

Výška vozovky v místě závěru 70 mm nebo 110 mm.

Jednoprofilový vodotěsný mostní závěr určený především pro rekonstrukce mostních nosných konstrukcí s absencí příčníku, prefabrikovaných konstrukcí s nízkou tloušťkou desky, kolidující předpínací výztuž v místě kotevní kapsy apod., kde nelze provést kapsu. Kotvení se provádí v oblasti horní hrany konce nosné konstrukce a opěry pomocí vlepovaných dynamických kotev s následným podlitím mostního závěru.

D80K
D80 Ž

Mostní závěr D80 Ž

Modifikace mostního závěru D80 je určena především pro použití v železničním stavitelství. Mostní závěr je překryt krycím pásem nebo nerezovým plechem, které zabraňují vniknutí pevných nečistot z ložné vrstvy apod.

Mostní závěr XW1

Výška vozovky v místě závěru 70 mm nebo 120 mm.

Vodotěsný jednoprofilový mostní závěr se sníženou hlučností skládající se z krajových profilů a jediného těsnícího profilu, který nepřenáší pohyblivé zatížení.

Snížení hlučnosti je dosaženo sinusovým tvarem mostního závěru.

XW1
XW1 K

Mostní závěr XW1 K

Výška vozovky v místě závěru 70 mm nebo 120 mm.

Jednoprofilový vodotěsný mostní závěr se sníženou hlučností určený především pro rekonstrukce nosných konstrukcí bez příčníku, prefabrikovaných konstrukcí s nízkou tloušťkou desky, kolidující předpínací výztuž v místě kotevní kapsy apod., kde nelze provést kapsu. Kotvení se provádí v oblasti horní hrany konce nosné konstrukce a opěry/nosné konstrukce pomocí vlepených dynamických kotev s následným podlitím mostního závěru.

Hybridní provedení

Mostní závěry lze také vyrobit v hybridním provedení, kde horní pojížděná hrana profilu je provedena z nerezové oceli 1.4571. Toto řešení zabrání vzniku koroze z důvodu poškození protikorozní ochrany v exponovaných místech, a to:

  • poškození povrchu mechanicky, tj. pojezdem vozidel, sněhových pluhů nebo i během stavby
  •  poškození boční hrany při provádění zálivek
  • odreznutí „nosů“ v agresivním
    prostředí (vlivem působení chemických látek)
  • snižuje nároky na údržbu pro budoucího správce
Hybridní profil
Vox City Center
Dream Castle
Business Valley