Mostní závěry lamelové

typ D

Lamelové závěry typu D

Výška vozovky v místě závěru 70 mm.

U roštového mostního závěru je každá středová lamela přivařena k jí přiřazené traverze. Tím vzniká samostatně pohybující se nosný rošt.  Mezi traverzami roštu jsou řídicí pera, která zajišťují stejnoměrnou vzdálenost středových lamel mezi sebou v závislosti na celkové velikosti posunu.

Lamelové závěry XL

Výška vozovky v místě závěru 90 mm.

Mostní závěry se sníženou hlučností MAURER SE typ XL vznikly na základě dalšího vývoje lamelových mostních závěrů s kosočtverečnými prvky snižujícími hluk. Zvýšením maximální délky posunu jedné spáry na 100 mm a snížením počtu vnitřních lamel spolu se snížením hluku tvoří hospodárné investiční minimum při zachování všech osvědčených vlastností lamelových mostních závěrů.

XL
XLS

Lamelové závěry XLS

Výška vozovky v místě závěru 90 mm.

Hlavní výhodou mostních závěrů MAURER SE typ XLS je že umožnují podélné a příčné posuny.

Lamelové závěry DS

Výška vozovky v místě závěru 70 mm.

Hlavní výhodou mostních závěrů MAURER SE typ DS je že umožnují podélné a příčné posuny. 

DS
Hybridní profil

Hybridní provedení

Mostní závěry lze také vyrobit v hybridním provedení, kde horní pojížděná hrana profilu je provedena z nerezové oceli 1.4571. Toto řešení zabrání vzniku koroze      z důvodu poškození protikorozní ochrany v exponovaných místech, a to:

  • poškození povrchu mechanicky, tj. pojezdem vozidel, sněhových pluhů nebo i během stavby
  •  poškození boční hrany při provádění zálivek
  • odreznutí „nosů“ v agresivním
    prostředí (vlivem působení chemických látek)
  • snižuje nároky na údržbu pro budoucího správce

Produkty

MOSTNÍ ZÁVĚRY

STAVEBNÍ LOŽISKA

Vox City Center
Dream Castle
Business Valley